FAQ

Zde odpovídám na Vaše nejčastejší dotazy. V případě dalších dotazů mně kontaktujte.

Chiptuning

Co můžu získat chiptuningem?
Standardní zvýšení výkonu a točivého momentu doladění průběhu výkonu v závislosti na otáčkách snížení spotřeby benzinových a dieselových vozidel, ekonomické hledisko zvýšení maximálních otáček pro sportovní vozidla, doplnění akcelerace a další...

Jak probíhá optimalizace chiptuningu?
Prvním krokem je prověření stavu vozidla, hlavně motorové části.
U vozidel s turbodmychadlem je důležitý průběh výkonu, tlaku turbodmychadla, vstřiku paliva a množství nasávaného vzduchu v závislosti na otáčkách. Tyto údaje jsou důležité pro srovnání parametrů po optimalizaci. Po prověření technického stavu a výkonu vozidla, se připojí počítač se speciálním programovým vybavením. Po načtení dat následuje jejich úprava, která se opětovně nahraje do řídicí jednotky motoru.

Jak je to se zárukou?
Bez obav, úprava je nezjistitelná, servisní diagnostika komunikuje s řídicí jednotkou ECU jako by byla sériová.

Nesníží se úpravou životnost motoru?
Nesníží, právě naopak. Při chiptuningu se snažíme vyhnout tkzv. "nadupaný motor", jako je tomu například u sportovních motorů. Přeprogramováním jsou pouze využity skryté rezervy motoru a optimalizaci průběh jednotlivých veličin.

Jako je to s emisemi?
Každá úprava musí a také splňuje emisní předpisy platné v EU.

Co když se rozhodnu vrátit vše do původního stavu?
Váš původní software z řídící jednotky je zálohován.
Pokud nastane jakýkoliv důvod vrátit vše do původního stavu, není to pro mne problém. Zatím však nebylo nic takového nutné.


FAP / DPF off

Je to opravdu na stálo?
Tyto úpravy jsou jednorázové a trvalé!

Nedochazi úpravou ke snizeni životnost motoru?
Životnost motoru není nijak ohrožena, protože motor není konstruován tak, aby byl závislý na filtru pevných částic.

Jako je to s emisemi a kouřivostí?
Emise zůstanou zachované, za tohle Vám ručím, taky dochází k lepšímu spalování a menší produkci nespálených zbytků!

Nezvýší se spotřeba paliva?
Ne, protože nedochází k renovaci filtru, a tedy ve většině případů spotřeba klesá, cca ~0,5 L/100 km. Výfukový systém má volnejší průběh a tedy vyndaný filtr netvoří překážku ve výfukovém systému.

Nepoškodí se tím řídicí jednotka motoru?
Úpravy softwaru nijak neovlivňují jiné funkce motoru a chová se jak původní před upravou! Jen sou ošetřeni výstupy z čidel filtru pevných částic tak aby je RJ motoru nebrala v úvahu.

Co když se rozhodnu vrátit vše do původního stavu?
Pokud se rozhodnete, že chcete zpět filtr pevných částic, tak je nutné ho objednat, namontovat a vrátit software do původního stavu.

Copyright © 2013. All Rights Reserved.