Cena prací
Materiál je dodávany kvalitním výrobcem značky SKF, který dodáva pro PSA.
V případě zájmu je možné dodat originální díly se slevou 10% od ceny „na pultu“ ve značkovém servisu.
POKUD SI ZÁVADU NECHÁTE ODSTRANIT U NÁS, PROVEDENÍ DIAGNOSTIKY JE ZDARMA! jinak základní sadzba od 200,- Kč
Výměna rozvodu
OSOBNÍ VOZY
Benzinove motory: | |
1,4 + 1,1 | 3.300,- |
1.6 16V | 4.700,- až 5.400,- (dva tipy rozvodu) |
1,8 8V | 5.100,- |
2,0 16V | 5.900,- |
2,2 16V | 5.900,- |
3,0 24V | 9.600,- |
Dieselove motory: | |
2,0 HDI 66kW + 80kW | 4.900,- |
1,4 HDi | 5.200,- |
1,6 HDi (všechny tipy) | 5.200,- |
2,0 HDi 100kW + 103 kW | 5.100,- |
2,2 HDi 94kW + 98kW | 5.200,- |
2,2 HDi 125kW | 7.200,- |
2,7 HDi | 8.500,- + případně řemen pohonu RAIL čerpadla 3.700,- (nemusí se s rozvodem) |
3,0 HDi | 8.500,- + případně řemen pohonu RAIL čerpadla 3.700,- (nemusí se s rozvodem) |
V ceně je započítana práce a náplň antifreeze (na -40 stupňu) do objemu 6 litru. V případe potřeby je cena za litr 80,-. Cena je stejná na jakékoliv vozidlo s daným motorem.
Pokud v tabulce není Váš tip motoru, kontaktujte mě zde se žádostí o zaslaní cenové nabídky.
Výměna spojky
Pro příklad jenom:
Benzinove motory: | |
1,4 | 5.300,- |
1.6 | 6.400,- |
Dieselove motory: | |
1,4 | 6.200,- |
1,6 | 7.500,- bez dvouhmoty v případě dvouhmoty cca. 11.000,- navíc k ceně |
FAPoff / DPFoff
FAPoff | |
Všechny motory do roku 2006 | 3.500,- komplet i s mechanickým odstraněním |
Motory 2,7 HDi | 6.500,- |
Vozidla nad rok 2007 | 4.500,- |
FAPoff / | |
Ceny DPFoff dle dohody | od 3.500,- |
Chiptuning
Chiptuning je optimalizace softwaru v řídící jednotce motoru (ECU), kterou pro svůj chod používají všechny moderní motory. V této řídící jednotce je paměť EEPROM, která obsahuje data a nastavení regulující kompletní chod motoru. Úpravou tohoto programu uloženého v této jednotce lze bezpečně docílit navýšení výkonu až o 35% a točivého momentu až o 40%. S tímto navýšením dochází ve většině případů zároveň ke snížení spotřeby až o 15%.
Ve chvíli, kdy otočíte klíčkem zapalování, řídící jednotka začne vyhodnocovat data ze senzorů a podává zcela přesné informace o teplotách, tlacích, otáčkách, rychlosti, množství vzduchu a dalších nezbytných údajích. Na základě vstupních hodnot získaných z těchto senzorů a dalších specifických podmínkách jízdy řídící jednotka reguluje výstupní hodnoty, jako množství vstřikového paliva, délka vstřiku, předstih, atd. Před celou procedurou je řídicí jednotka motoru zálohována, jehož kopii obdržíte na Váš e-mail.
Všechny vozidla resp. jednotky dělám zvlášť. Žádné použité mapy.
Začíná se od ceny 3.000,- Kč u starších vozidel se vstřikováním EDC15, u dalších vozidel je cena 3.500,- Kč a víc. Vše po dohodě.
všechny auta dělám individuálně a před každou úpravou se kontrolují data a komponenty motoru (turbo vstřiky). Po úpravě je připadné doladění grátis.
Přípravy na STK, EK a jejich provedení
Přípravy na STK a EK, které hned provádím za poplatek 300,-.
Elektroinstalace
Mechanické práce, motory
Ostatní práce dle dohody, kontaktujte mě zde se žádostí o zaslaní cenové nabídky.