Cena prací

Materiál je dodávany kvalitním výrobcem značky SKF, který dodáva pro PSA.
V případě zájmu je možné dodat originální díly se slevou 10% od ceny „na pultu“ ve značkovém servisu.

POKUD SI ZÁVADU NECHÁTE ODSTRANIT U NÁS, PROVEDENÍ DIAGNOSTIKY JE ZDARMA! jinak základní sadzba od 200,- Kč

Výměna rozvodu

OSOBNÍ VOZY

Benzinove motory:
1,4 + 1,13.300,-
1.6 16V4.700,- až 5.400,- (dva tipy rozvodu)
1,8 8V 5.100,-
2,0 16V 5.900,-
2,2 16V 5.900,-
3,0 24V 9.600,-
Dieselove motory:
2,0 HDI 66kW + 80kW 4.900,-
1,4 HDi 5.200,-
1,6 HDi (všechny tipy) 5.200,-
2,0 HDi 100kW + 103 kW 5.100,-
2,2 HDi 94kW + 98kW 5.200,-
2,2 HDi 125kW 7.200,-
2,7 HDi8.500,- + případně řemen pohonu RAIL čerpadla 3.700,- (nemusí se s rozvodem)
3,0 HDi8.500,- + případně řemen pohonu RAIL čerpadla 3.700,- (nemusí se s rozvodem)

V ceně je započítana práce a náplň antifreeze (na -40 stupňu) do objemu 6 litru. V případe potřeby je cena za litr 80,-. Cena je stejná na jakékoliv vozidlo s daným motorem.

Pokud v tabulce není Váš tip motoru, kontaktujte mě zde se žádostí o zaslaní cenové nabídky.


Výměna spojky

Pro příklad jenom:

Benzinove motory:
1,45.300,-
1.66.400,-
Dieselove motory:
1,4 6.200,-
1,6 7.500,- bez dvouhmoty
v případě dvouhmoty cca. 11.000,- navíc k ceně


FAPoff / DPFoff

FAPoff
Všechny motory do roku 20063.500,- komplet i s mechanickým odstraněním
Motory 2,7 HDi 6.500,-
Vozidla nad rok 2007 4.500,-

FAPoff /

Ceny DPFoff dle dohodyod 3.500,-


Chiptuning

Chiptuning je optimalizace softwaru v řídící jednotce motoru (ECU), kterou pro svůj chod používají všechny moderní motory. V této řídící jednotce je paměť EEPROM, která obsahuje data a nastavení regulující kompletní chod motoru. Úpravou tohoto programu uloženého v této jednotce lze bezpečně docílit navýšení výkonu až o 35% a točivého momentu až o 40%. S tímto navýšením dochází ve většině případů zároveň ke snížení spotřeby až o 15%.

Ve chvíli, kdy otočíte klíčkem zapalování, řídící jednotka začne vyhodnocovat data ze senzorů a podává zcela přesné informace o teplotách, tlacích, otáčkách, rychlosti, množství vzduchu a dalších nezbytných údajích. Na základě vstupních hodnot získaných z těchto senzorů a dalších specifických podmínkách jízdy řídící jednotka reguluje výstupní hodnoty, jako množství vstřikového paliva, délka vstřiku, předstih, atd. Před celou procedurou je řídicí jednotka motoru zálohována, jehož kopii obdržíte na Váš e-mail.

Všechny vozidla resp. jednotky dělám zvlášť. Žádné použité mapy.

Začíná se od ceny 3.000,- Kč u starších vozidel se vstřikováním EDC15, u dalších vozidel je cena 3.500,- Kč a víc. Vše po dohodě.
všechny auta dělám individuálně a před každou úpravou se kontrolují data a komponenty motoru (turbo vstřiky). Po úpravě je připadné doladění grátis.


Přípravy na STK, EK a jejich provedení

Přípravy na STK a EK, které hned provádím za poplatek 300,-.


Elektroinstalace


Mechanické práce, motory

Ostatní práce dle dohody, kontaktujte mě zde se žádostí o zaslaní cenové nabídky.

Copyright © 2013. All Rights Reserved.